Logistic Force

Logistic Force verbindt professionals en bedrijven binnen de transport, logistiek en productie. Ze zijn marktleider in uitzenden, opleiden en recruitment binnen deze sectoren. Logistic Force selecteert de beste kandidaten voor hun opdrachtgevers en neemt het hele wervingsproces uit handen.

Lees verder

Onze samenwerking met Logistic Force begon in 2014, toen zij ons vroegen om hen te helpen met het ontwikkelen van een logo en huisstijl die hun merkidentiteit zouden weerspiegelen. Het krachtige logo en de herkenbare uitstraling die we destijds hebben gecreëerd, zijn nog steeds in gebruik, meer dan 18 jaar later.

Sindsdien is onze samenwerking uitgebreid naar vele andere projecten, waaronder het ontwerpen van drukwerk, roll-up banners en spandoeken, het beletteren van hun wagenpark, en het bouwen van hun huidige website en vacaturesite. We zijn trots op de vele succesvolle opdrachten die we hebben gerealiseerd samen met het fijne marketing-team van Logistic Force.

"BE-Interactive leverden in korte tijd een campagne op waarbij zij perfect aanvoelden waar wij naar op zoek waren. Het inlevingsvermogen, de korte lijntjes en de creativiteit, zorgden er mede voor dat deze campagne een succes werd!"

Demy van der Jagt - Logistic Force

Logistic Force heeft onlangs de wervingscampagne 'Drive to a new life' gelanceerd om vrachtwagenchauffeurs aan te trekken voor hun opdrachtgevers. Gezien het personeelstekort in de logistieke sector, was het van groot belang om de juiste talenten te enthousiasmeren om in deze sector te komen werken. Om dit te bereiken, heeft Logistic Force BE-Interactive ingeschakeld om de gewenste communicatiemiddelen te ontwerpen en te ontwikkelen, waaronder een aparte landingspagina waar de doelgroep geïnformeerd en overtuigd wordt van de campagneboodschap, banners voor een retargeting-campagne en een social media-advertentie om de doelgroep ook via social media te bereiken.

De juiste content op de juiste plek

Na een brainstormsessie heeft ons creatieve team het concept 'Drive to a new life' ontwikkeld als basis voor de campagne. We waren het erover eens dat het doel van de campagne was om de doelgroep te enthousiasmeren en te overtuigen van de voordelen van een baan in de logistiek en een werkgever als Logistic Force. Om dit te bereiken, hebben we ons gericht op het benadrukken van de aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals flexibel werken, persoonlijke ontwikkeling en beschikbaar opleidingsbudget

Ready to join the Force?

Het werk resulteerde in een succesvolle wervingscampagne met een moderne vorm van werkgeverschap in de logistieke branche als onderscheidend vermogen. De juiste personen werden bereikt met een overtuigend eindresultaat!

Ben jij ook benieuwd hoe we jouw (wervings-)campagne kunnen ondersteunen? Bel snel met 013 - 572 0929

Samen kijken wat wij voor jou kunnen betekenen op het gebied van digitaal maatwerk?

Neem contact op!