Abdij O.L.V. van Koningshoeven

Al meer dan 10 jaar ondersteunen wij Bierbrouwer La Trappe met divers ontwerpwerk zoals Bierkaarten, POS materiaal en de befaamde La Trappe Fietsroute. Hierdoor zijn we ook in contact gekomen met de personen achter de Abdij: Vader Abt en de diverse broeders. Dit is een enorm leuke samenwerking met zeer uiteenlopende projecten waarbij we de abdij mogen ondersteunen in de communicatie.

Ons meest recente project is de ontwikkeling van een nieuwe webshop voor de Kloosterwinkel van de Abdij met als doel het winkelpersoneel te ontzorgen in het orderproces en om naast het bekende La Trappe bier meer verschillende soorten producten te verkopen die de Abdij in huis produceert.

Lees verder

We zijn gestart met een uitgebreid plan om doelgroepen, concurrenten, doelstellingen en de strategie in kaart te brengen. Na goed overleg met de broeders over dit plan hebben we vervolgens de mouwen opgestroopt om de UI/UX Wireframes, Designs en Techniek op te zetten. Op de zijlijn hebben ook nagedacht om een slimmere fulfilment oplossing in te zetten om zowel verse, houdbare producten alsook cadeauverpakkingen gemakkelijk te verwerken en naar de klant te versturen.

Wat als genieten van een eerlijk product een verschil in de wereld kan maken.

De kloosterwinkel is inmiddels een zeer succesvolle webshop geworden die veel meer verkoopt dan alleen maar bier. Denk aan kazen, glaswerk, koekjes en mooie geschenkartikelen en -pakketten. Met behulp van het fulfilment bedrijf hebben de broeders nu ook tijd over voor aandacht voor de klanten in de winkel en de productie van de prachtige producten van de Abdij.

Samen kijken wat wij voor jou kunnen betekenen op het gebied van digitaal maatwerk?

Neem contact op!